دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 فروردین 1403

10.22034/sms.2024.140308.1278

زینب خالقی آرانی؛ مینا مستحفظیان؛ داود نصراصفهانی


هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 فروردین 1403

10.22034/sms.2024.140646.1301

محمد عباس زاده؛ سجاد پاشایی؛ حاجی دوران؛ حامد گل محمدی


نقش میانجی ‌‌کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبت‌گرا بر رفتارهای ‌نوآورانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اردیبهشت 1403

10.22034/sms.2024.140756.1312

علی کریمی؛ پیمان اکبری؛ همت الله بسطامی؛ محسن اعظمی


نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اردیبهشت 1403

10.22034/sms.2024.140779.1315

ناصر سروش؛ سردار محمدی؛ الهه دانش راد؛ لیلا نظری؛ طاهره محسنی سرشت


ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اردیبهشت 1403

10.22034/sms.2024.140777.1314

بهنام عاشقی؛ محمد همتی نژاد؛ محمد چهره گشا


پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اردیبهشت 1403

10.22034/sms.2024.140860.1319

فلاح حسن سفیح؛ محسن بهنام؛ رقیه سرلاب